Do not click this link unless you are a web crawler.
Home
Functies
Prijzen
Hulp
Demo
Inloggen
Aan de slag
Werkroosters maken
Onze roosterfunctie werkt door middel van verslepen en is snel, eenvoudig te leren en gratis voor kleine teams.
Tijdregistratie
Registreer de uren die je medewerkers daadwerkelijk op locatie doorbrengen met onze gratis prikklok.
Rapporten en loonkosten
Houd de uren en bijbehorende kosten van medewerkers in realtime bij met gegevens die worden gegenereerd door je dienstrooster.
Reminders en meldingen
Verzend automatische dienstreminders, meldingen voor dienstwijzigingen en groepsberichten naar je medewerkers.
Verlofbeheer
Beheer verlof eenvoudig met online aanvragen, assistent-managers, meldingen en verlof bijhouden.
Pakketten
Kies een pakket dat past bij je team.
Gratis pakket voor kleine teams
Findmyshift is altijd gratis voor kleine teams met maximaal 5 medewerkers.
Gratis prikkloksoftware
Gratis onbeperkte toegang tot ons web-based prikkloksysteem om uren van medewerkers bij te houden.
Probeer het 60 dagen gratis
Alle functies zijn de eerste 60 dagen gratis. Geen creditcards, geen mailinglijsten, geen verrassingen.
Kennisbank
Zoek antwoorden op een aantal veelgestelde vragen.
Videogidsen
Ontdek hoe je alles aanpakt (van het instellen tot het roosteren) met onze stapsgewijze videogidsen.
Klantenservice
Bel, chat en mail met ons supportteam tussen 0.00 en 22.00 uur (BST), van maandag tot en met vrijdag.
10 great life hacks for the workplace
Share this on Twitter
Share this on Facebook
Share this on LinkedIn
Share this on Pinterest
Subscribe to our blog's RSS feed
Published on Vrijdag Oktober 4, 2013 and updated on Zaterdag December 26, 2015
Organise your workplace
Keep it simple and minimal.
This article
works well to highlight how counter productive clutter is. So start questioning the purpose of each item you have and if you struggle to find a reason to keep hold of something, then get rid and declutter!
Keep it in your drawers. Knowing where things are, is key to a smooth flowing workday.
Here
are some great tips on where you should keep things and prioritising your desk drawers.
A top top drawer! If you want to use your top drawer for important and most-used items, then stick to that rule.
Here
are some useful tips on how to get started.
Small space? No excuses!
RealSimple.com
have listed some very useful ways that people are organising small spaces.
Chalk on, chalk off. While using the Findmyshift Noticeboard is the quickest and easiest way to share important information with your staff, if you did want to have a workplace noticeboard for sharing daily news and information, why not create your own on a chalkboard wall, with chalkboard paint.
Office hacks
A DIY Magnetic Stapler. Is there anything more annoying that trying to staple a stack of paper and the staple doesn't open up wide enough? Yes, of course, there are more annoying things than that, though it is fairly annoying. But
this article
shows you how you get around that. You're welcome!
Binder Clips are your Best Friend. And
here
are 54 reasons why.
Take them higher. Cables and plugs cluttering your floor? Use a wire basket hanging on the underside of your desk to raise them up and out of sight.
Upcycle in style. Office desk tidy units don't have to be boring, plastic or ordered from a catalogue. Make your own and make them pretty. Like
these
.
Pin it up. Keep your phone close to its charger with
this holder
or pin it up to stop it cluttering your desk - at your own risk!
Rooster je medewerkers online in.
Geen creditcard nodig, niets om te downloaden, geen mailinglijsten en geen verrassingen.
Een rooster maken
Probeer de demo uit