Houd de uren van medewerkers tot op de minuut precies bij.

Een prikklok is de eenvoudigste manier om de daadwerkelijk gewerkte uren van je medewerkers bij te houden en op te slaan. Met deze data kun je nauwkeurige salarisgegevens genereren en weet je zeker dat je je medewerkers het juiste bedrag uitbetaalt. Onze prikklok kan ook handig zijn voor operationele zaken, bijvoorbeeld door een waarschuwing te sturen als medewerkers te laat zijn of niet komen opdagen voor hun geplande diensten.

Locatie bijhouden

Met hun toestemming kan Findmyshift de locatie registreren waar je medewerkers in- en uitklokken, zodat je zeker weet dat ze op de juiste plaats zijn.

Rapporten en analyses

De gewerkte uren die worden geregistreerd door de prikklok kunnen in onze rapporten worden gebruikt om trends uit het verleden te visualiseren, toekomstige arbeidskosten te voorspellen en zelfs salarisgegevens te genereren.

Web en mobiel

Afhankelijk van je instellingen kan je team in- en uitklokken via onze mobiele app, onze website of via een speciale prikklok die is ingesteld door een manager.

Eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken.

Om je prikklok in te stellen hoef je alleen je medewerkerslijst te uploaden, je account op te slaan, de prikklok te openen en deze te activeren met je wachtwoord. Na het activeren kunnen je medewerkers in- en uitklokken met hun wachtwoord, een pincode of door een QR-code te scannen met de mobiele app van Findmyshift.

iPad Mini
Time clock

Wat is het addertje onder het gras?

Geen verborgen voorwaarden, geen kleine lettertjes en geen verrassingen. Je kunt onze prikkloksoftware volledig gratis gebruiken, zolang je wilt en hoe groot of klein je organisatie ook is.

Houd de uren van je medewerkers bij.

Geen creditcard nodig, niets om te downloaden, geen mailinglijsten en geen verrassingen.